Gäster, fest och regn.

Idag hade vi gäster här hemma. Min kompis och hennes familj var här! Det var roligt! :D
Igår hade vi också gäster; nämligen min syster och hennes man. Det var jätteroligt att få träffa er! Hoppas vi ses snart igen!

Igår var jag på en missionsfest, det var roligt! Jag och mina kompisar skrattade mycket åt såna där bilder som blir så roliga när man "brrrr:ar" med läpparna, ni vet.. Haha!

Det har varit väldigt konstigt väder idag. Regn, sol, regn, sol o.s.v. Nu t.ex. så ösregnar det men solen är bakom ett moln och en del av himlen är blå. Hmm.

Nej, nu måste jag ordna lite inför imorgon, skolan börjar ju igen! Men vi börjar inte förrän tio! :)
Bjuder på en bild som jag tog igår. regn, regn..

Ps. Nu regnar det inte ! :) Ds.

#1 - - Sammel:

Hej syrran!

Dig går det ju inte att få tag på telefon så jag skriver på bloggen istället =0) Kan du hälsa dina klasskompisar som ska med på övernattningen att de behöver ta med liggunderlag/luftmadrass och sovsäck eller liknande. Eller om du inte vill det får du gärna maila mig deras mailadresser. Laura och ngn mer var osäker om de skulle komma sa ngn, vore bra om de kunde ge besked snart. Men som sagt, om du själv inte vill säga det kan du väl maila mig deras mailadresser på [email protected] när du får tid!

Hare fint! Cs!

/Samuel