Julklappar

Jag har fått många suuuperfina julklappar, det är helt sjukt! Nu när jag verkligen vet vad jag vill ha för grejor också, och inte önskar mig något bara för att man ska önska sig något blir man ju mer nöjd med julklapparna!
Jag fick:

© by miaj.blogg.se
En superfin klocka från knokk.se.. UNDERBAR! Jag har hellre digital än vanlig klocka så jag är supernöjd med denna!

© by miaj.blogg.se
Fina armband. Jag behövde verkligen "basarmband" som man kan ha till vilka kläder som helst.

© by miaj.blogg.se
Presentkort på Gina Tricot. Nu ska här shoppas!

© by miaj.blogg.se
Svarta leggings

© by miaj.blogg.se
Close-upfilter +10 och +4 - till kameran. :D Underbart! När våren kommer blir det riktiga närbilder på blommor! :)
(Dock var filtrena förstora till kameran men vi ska byta till rätt storlek.)

© by miaj.blogg.se
Tre stycken toalettväskor. Superbra!

© by miaj.blogg.se
Liten spegel. :)

© by miaj.blogg.se
REFLEXSKÄÄÄÄRM!!!! :D :D :D Nu kan jag fota massa porträtt!

© by miaj.blogg.se
Böcker :)

© by miaj.blogg.se
Två stycken DVD's. :)


En kameraväska. Såå bra! Min andra är verkligen inte bra. Väl behövligt med en kameraväska! :)

© by miaj.blogg.se

"Dry Shampoo" och en parfym. Så bra båda två!



En tunika och ett par jeansleggings. :)

Detta är nästan allt jag fick. TACK SÅ HEMSKT MYCKET ALLIHOPA som gav mig dessa julklappar. Jag är supernöjd.

#1 - - smäm:

åh vad många fina klappar. förstår att du är glad :D

#2 - - MICHAELA D:

Svar: Tack så mycket för din åsikt! :)

#3 - - martha:

en sån tunika har jag med fast i mörkblått :)

#4 - - MICHAELA D:

Svar: På GT :)

#5 - - MICHAELA D:

Svar: Tackar! :D