Mitt 2009

Januari:
Vi flyttade in i vårt nybyggda hus och bilden till vänster var en av de bilderna jag tog i januari.

© by miaj.blogg.se © by miaj.blogg.se

Februari:
Bild 2: Jag fyllde 13 år och min syster, svåger & svägerska ordnade värsta festen för mig.
Bild 1: Jag fick min systemkamera -Olympus E-420.
© by miaj.blogg.se 

Mars:
Bild 1: Molly fyllde 2 år och lite senare i mars åkte vi till henne och hennes familj.
Bild 2:Jag fotade en kompis katter när jag var hemma hos henne.

© by miaj.blogg.se  

April:
Jag var med i påskdramat i skolan (har ej bild med här.)
Bild 1: Vi åkte till Boda Borg med klassen.
Bild 2: Selma föddes! :D
Bild 3 & 4: Bilder jag tog i april.
© by miaj.blogg.se © by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se © by miaj.blogg.se

Maj:
Bild 1: Jag var på läger med söndagsskolan. (Vi hade en workshop som var foto, därav fåren.)
Bild 2: Jag skrev på min t-shirt. :)
Bild 3: Vi hade öppet hus för församlingen.
Bild 4: Jag, mamma och pappa åkte till Stockholm för att vara med på Jesusmanifestationen. Innan vi stannade i Sthlm hälsade vi på Molly & Selma, som var nyfödd.
Bild 5: Vi var med på Jesusmanifestationen. Det var jätteroligt!
© by miaj.blogg.se © by miaj.blogg.se © by miaj.blogg.se © by miaj.blogg.se
© by miaj.blogg.se

Juni:
Bild 1: Skolan slutade, jag fick sommarlov och klassen åkte till Skara Sommarland!
Bild 2: Sommar!
© by miaj.blogg.se © by miaj.blogg.se

Juli:
Bild 1: Jag, mamma, pappa och en kompis till mig åkte till Vrångö och var där några dagar. :)
Bild 2: Jag, mamma och pappa åkte till Öland på semester.
Bild 3: Vi var på Europakonferensen och bodde på Fjällnora.
Bild 4: Lady fyllde 5.
Jag, mamma, pappa, bror och Lady åkte runt med husbilen.
© by miaj.blogg.se © by miaj.blogg.se
© by miaj.blogg.se © by miaj.blogg.se

Augusti:
Bild 1: Molly & Selma med föräldrar var här och hälsade på. :)
Jag började 7:an.

© by miaj.blogg.se

September:
Bild 1: Tjejgruppen Attitude 4 Jesus startades.
Bild 2: En bild jag tog i september.
Bild 3: Jag fick nya glasögon.
© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

Oktober:
Bild 1: En bild jag fotade i oktober.
Bild 2: Första snön kom!
Jag hade min första "riktiga" fotosession. Jag hade även en i september men det var mer en "test."
© by miaj.blogg.se © by miaj.blogg.se

November:
Bild 1: Var i Danmark med min underbara klass! :)
Bild 2: Tjejgruppen Attitude 4 Jesus var med i TV på Kanal 10! :)
 © by miaj.blogg.se

December:
Bild 1 & 2: Bilder som jag fotade igår.
Bild 3: Det blev julafton och jag fick massor av fina julklappar! :)
Bild 4: 4 st idoler var här i Borås och uppträdde. Eddie, Reza, Rabih och Mariette.
© by miaj.blogg.se © by miaj.blogg.se
© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se


Och med detta vill jag önska alla mina läsare ett GOTT NYTT ÅR!