tjugonionde december nollnio

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se  vi fick en vit jul trots allt! :)

Julhelgen försvann fort. På julafton kom min syster, hennes man, min äldsta storebror (kom den 21:a), min tredje storebror, hans fru och min yngsta storebror, min moster och mina två kusiner med familj.
Vi åt mat tillsammans, tittade på Kalle Anka, fotade, fikade, pratade och umgicks.
När min moster och kusiner med familj hade åkt hem, delade vi ut julklappar. Jag fick så sjukt mycket fina saker! (Se inlägget nedan.)
På juldagen åt jag frukost tillsammans med mina syskon som var här över jul och sedan spelade vi spel: Med andra ord 2.
Jag var med min älskade syster och om jag inte minns fel så kom vi tvåa eller trea. Girlpower! :P
När vi hade ätit lunch spelade jag och några fler M.I.G. (en frågesport) på min brors Iphone, samtidigt som vi åt fruktsallad.
Senare åkte min syster och hennes man hem.
Sedan åkte min bror och hans fru hem, medan mina två andra bröder följde med de hem för att titta på film.
Jag, mamma och pappa tittade på Astrids jul och sedan på Narnia.
På annandagen åkte min äldsta bror hem till sig och på kvällen kom några vänner hit till oss.
Igår var vi på möte i kyrkan och sedan kom några vänner hit för att äta mat. När de hade åkt hem kom några andra vänner hit och åt kvällsmat med oss.
Vid ca 20.00 tittade jag på Idol, det var typ någon tillbakablick på detta året. :)

Igår hade jag hemma en kompis här och vi testade min reflexskärm. Det kanske kommer upp bilder senare. På eftermiddagen åkte jag och mamma till Gina Tricot, och där köpte jag en blommig tunika med knappar i fram, en brun lång väst och en brunaktig tunn kofta.
Jag köpte upp nästan hela mina presentkort. Det blev typ 27 kronor över.

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt. Tittat på nästan hela "Det bästa från Idol 2004-2009."
Jag kom nyss hem efter att ha varit på KappAhl. Hittade inget.

Nu ska jag gå och göra tacos.
Hoppas någon orkade läsa. :)

#1 - - Alice:

haha, jag läste ^^

btw, har också det bästa från idol 2004-2009 :)

#2 - - Laura:

Varsegod! :)

#3 - - mamma:

Så fina julbilder! Hoppas du är nöjd med din jul. Jag är nöjd med min. Kram.

#4 - - Elsy:

jag läste! :) hihi fin blogg!

#5 - - MICHAELA D:

Svar: Det blev frågestund! :)

#6 - - MICHAELA D:

Svar: Detsamma! :)