Flytt, friluftsdag & läxor..

Imorgon flyttar vi!
Jag har lite kvar i rummet men det mesta ligger i lådor som väntar på att flytta in i ett nybyggt hus.

Idag hade vi friluftsdag med skolan. Jag hade skridskor och bowling. :)

Även fast man har fullt upp med flytt så slipper man ju inte läxorna.
Imorgon har vi prov/läxförhör på Karl XI.
Vi har engelska glosor, och vissa har en läxa som är att skriva 12 meningar med 12 av dem orden som vi har som glosor.
Vissa har också spanska.
Jag blev precis klar med meningarna...
Nej, nu måste jag gå! Karl XI och rummet väntar...
#1 - - Alice:

trevlig med plugg hehe... borde också plugga men orka! det är fredag :D kramis <3

#2 - - smäm:

oo vad spännande.

#3 - - SMÄM:

du är inbjuden till en fotoutmaning på min blogg...

#4 - - smäm:

Jepp... du hittar den här

http://smam.blogg.se/2009/february/fotoutmaning.html

#5 - - S:

Fin blogg du har!!