Plugg

Hej!
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag börjar med matten.
Vi har haft temadagar i skolan; kärlek och relationer. Vi pratade om mobbning. Vi har lekt lekar, bakat, tittat på film med mera, med mera.
Det har varit jätteroliga dagar! Speciellt idag. Vi lekte bl.a. blinkleken och våra lärare skrattade jättemycket för att flera i klassen var så roliga. Haha! :D Tack för dessa underbara dagar, klassen! <3

Efter skolan har jag skrivit en bokresension. Sen måste jag göra matte, engelska och spanska.
Jag var ute och fotade för en stund sedan också. Om jag hinner får ni se bilderna idag, annars blir det nog imorgon eller på torsdag.
Förresten! Jag fick foto på Elevens Val i skolan, så imorgon ska vi ut och fota de två första lektionerna! :D
Men ni får ha det så bra, nu måste jag göra matte.. :/
#1 - - Laura:

En riktigt härlig temadag! Jag håller med helt fullkomligt! Tack gode Gud att han gjorde så att jag kolla på det här inlägget för jag har helt glömt bort spanskan! Men nu vet jag att jag måste göra den senast idag för annars får jag problem imorgon! ;)<3