Gran Canaria del 1

ALLA BILDER I DETTA INLÄGGET ÄR FÖRBJUDNA ATT KOPIERAS ELLER ÖVER HUVUD TAGET ANVÄNDAS TILL NÅGONTING UTAN MITT TILLSTÅND! (Så är det med alla mina bilder på bloggen!)

Dag 1:
Efter en flygresa som innehöll film, illamående, fotning av moln och sol, mat och godis kom vi fram till det vackra Gran Canaria. Det var lite molnigt när vi kom fram.
© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

Efter 40 minuters bussresa kom vi fram till vårt hotell. Vi bodde på det mest solsäkra området. Det var lite mulet på vägen men när vi kom till området där vi skulle bo så var det jättefint väder!

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se
Jag vid poolen på kvällen.

Dag 2:
Idag badade vi vid havet. Det var precis lagom varmt i luften, det fläktade skönt. I vattnet var det lite kallt i början men när man varit i en stund var det skönt. Däremot var det extremt salt så det sved i ögonen.

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

ÄLSKA PALMER!

© by miaj.blogg.se

Solnedgång.

Dag 3:
Vi åkte till Puerto Rico och shoppade. Det fanns mycket klockor där. Vissa kostade bara 50 svenska kronor. Köpte en vit. :)

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

F O R T S Ä T T N I N G   F Ö L J E R . . .

#1 - - Martha:

ÅH VAD VACKERT!!

#2 - - smäm:

åh, vad härligt!

#3 - - Anonym:

grattis på födelsedagen.

#4 - - MICHAELA D:

Svar: Jag antar att det får bli så..

#5 - - evelina alfven:

åå va härligt o se!

Kramar

#6 - - janina:

där har jag med varit, i Mars ;D fast vi hade JÄTTEdåligt väder ;(