M Å N D A G


Gammal bild på snöflingor.

Hej på er!
Idag när jag kom till skolan så fick jag reda på att vi skulle öva på påskdramat fram till lunch :) Så det gjorde vi, roligt! :D
Imorgon ska vi ha två uppvisningar - en klockan 10 och en klockan 18.30. Dramat spelas upp på Albanoliden 1, kom gärna! Om du kommer på kvällen så kostar det 50 kronor/vuxen och 20 eller 25 kronor/barn. Kom gärna, det kommer bli jääättebra!

Efter övningen så åt vi lunch och sedan hade vi tre lektioner, sen slutade vi. Nu sitter jag här och ska väl äta nåt när mamma kommer hem.. Innan dess blir det kanske plugg å så.

Jag kom på att ni inte har fått se alla bilder från Gran Canaria och idag är det två månader sen vi kom hem.. Hehe.. Men om jag orkar och hinner så visar jag mer idag!

Alltså: Påskdramat visas upp tisdagen den 30:e mars klockan 10.00 och 18.30. På kvällen kostar det 50:-/vuxen och 20 eller 25:-/barn. Kom!

UPPDATERING:
det blir ingen Gran Canariablogg idag, men jag har ju snart påsklov och då lär det dyka upp något Gran Canariainlägg!
#1 - - mams:

Du e duktig du. Som skriver på din blogg nästan varje dag. Och det du gör blir så snyggt.

#2 - - fridolf:

grymt vacker bild!