Påskdrama

Kom nyss hem från kvällens påskdrama. Jag var inte hemma något mellan skolan och uppvisningen på kvällen.
Första föreställningen som var klockan 10 i förmiddags gick ganska bra. Alla var duktiga och kunde sina repliker och så men det var lite rekvisita som inte kom fram eller togs bort från scenen.
Andra föreställningen ägde rum klockan 18.30 och denna gången gick allt mycket bättre. Sångerna satt som en smäck, repliker kom ihågs, rekvisita togs fram och bort från scenen och danssteg funkade bra. Den föreställningen blev typ perfekt.

Det jag vill säga är att jag är så fruktansvärt glad och tacksam för eleverna i skolan, speciellt dem på högstadiet. Att göra en sån här grej, ett drama, gör att man kommer närmare varandra, alla samarbetar och man pratar med dem som man kanske aldrig ens har pratat med. Jag är så fruktansvärt glad för min skola, även om vissa dagar inte alltid är så roliga eller om man får mycket läxor. Det är när vi gör en sån här grej som man märker vilka underbara personer det finns. Lärare som peppar och hjälper till, utan de hade det inte blivit något drama! Utan alla duktiga elever, så hade det absolut inte blivit något drama. Alla behövs verkligen, för om en person inte är där så är det inte säkert att allt funkar.
Jag vill bara säga ett stort tack till ALLA som har hjälpt till i dramat, vad du än har gjort - ljud, ljus, dans, sång, roller, ja vad som helst så vill jag bara säga att DU är GRYM! Utan dig hade det inte blivit detsamma!♥

Jag tycker att det är så sorgligt att vår sista föreställning för detta år redan är imorgon och att det är sista gången vi spelar upp dramat med niorna.
Jag är så tacksam och glad för min skola, lärarna och eleverna! Jag tycker om er!

(Inte säkert att någon har läst allt, jag ville bara skriva av mig lite)
#1 - - martha :):

jag läste allt :)

låter bra hörru! :D

#2 - - MafiaGirl xP:

Jag läste allt! o du va oxå skit bra!! ;)<3

#3 - - smäm:

det är skönt att få skriva av sig och visst läser vi :)

#4 - - Anonym:

jag läste såklart allt! :)

Tack för allt och tack för att du var med Jemima! <3

Grymt bra skrivet!!