Kvällstankar

Ni är fina som kommer in och kikar här även fast jag inte uppdaterar så mycket. Det blir jag glad av! :) Den här veckan har det vart fullt upp, men ändå inte. Har hunnit med att gå på dansföreställning, vara ute och äta med fina vänner, gå på konsert, va på tjejgruppen, plugga lite, hänga med vänner, va på BKC UNG... Japp, en del som sagt. Men det har varit en väldigt bra vecka och jag inser mer och mer hur bra jag trivs i min klass. Har så sjukt goa klasskompisar som jag skrattar med varje dag. Vi har så roligt tillsammans och jag älskar det! Är så tacksam till Gud att jag hamnat i en klass med så goa människor.
 
Hoppas livet rullar på för er med, för det gör det verkligen för mig. Idag är det liksom 40 dagar kvar till sommarlovet. Helt galet att nästan ett år på gymnasiet är avklarat. Det är helt sjukt egentligen. Känns som att det var nyss jag slutade nian - men ändå så avlägset. Det är konstigt att man inte har känt de klasskompisar man går med nu, för ett år sedan. Lite konstigt att tänka så.
 
Men, nu ska jag läsa lite innan det är dags att sova. Ha en fin helg, vänner! Glöm inte att Jesus är med och vill hjälpa dig i allt. KRAM!
#1 - - Smäm:

Tack för uppmuntrande ord till en sömnlös

Svar: :)