Help me !

Jag behöver er hjälp! Känns så töntigt att skriva såhär men that's the way it is. Jag VILL verkligen bli bättre på att blogga och i längden är det inte roligt att bara läsa om vad jag gör om dagarna. Enligt statistiken verkade ni gilla inlägget om helgen? Vad mer vill ni läsa om? Som sagt, hjälp mig nu så ska jag göra mitt bästa så att bloggen blir rolig igen! 
#1 - - Smäm:

När jag har bloggtorka brukar jag tänka vad jag skulle vilja läsa om hos andra bloggar. Saker jag gillar är inlägg som har åsikter, delar med sig om tips, bjuder på dokumentära bilder från vardagen osv. Om jag vill hitta inspiration eller rolig bloggläsning brukar jag kolla på mest gilöade inläggen på bloglovin. Där finns ofta mycket läsvärt. Sedan kan man baa hoppas att man får inspiration till roliga inlägg själv :)

Svar: Tack så jättemycket! Ska tänka på detta! :)

#2 - - Emma Gester:

MER BILDER PÅ MIG :D haha nej men fina duktiga mima, kan inte vi ha en liten fotosession någon dag, skulle vara apakul ju!!!

och skulle vara kul med mer kamerabilder på bloggen faktiskt, sånt gillar alla :)

Svar: haha ! jaaa! ja men lätt, det gör vi snart!! får bestämma nån dag :)

#3 - - jenny forsberg:

Bilderbilderbilderbilder, massor av bilder, det är roligt! Helst tagna med din kamera ;)

Svar: tack! :D