Mitt sista matteprov och våren som äntligen kommit

Idag har jag gjort mitt sista matteprov för hela gymnasietiden, eftersom jag inte lagt till någon mattekurs till hösten. KÄNSLA! Nationellt matteprov hade vi alltså idag och det varade i hela tre timmar. Nu har jag bara en inlämning och ett prov kvar, och sedan är hela ettans plugg FÄRDIGT! Sjukt! Det här året har gått helt galet fort, men ändå känns det som en evighet sedan jag slutade på BKS. Och tänk, jag hamnade i en helt underbar klass och detta året har jag nog skrattat mer än något annat år. Gud hade verkligen sin hand med i detta och precis som det står i Jesaja 55 så är Hans vägar mycket större och högre än våra, vilket jag verkligen fått erfara det senaste. Jag hade aldrig kunnat drömma om att jag skulle få så fina klasskompisar och trivas så enormt bra med min linje. Tack Jesus!
 
Från en sak till en annan, visst är det härligt med vår? Även om den kom väldigt sent i år så är den äntligen här! Grönskan har verkligen exploderat och på bara någon vecka har allt slått ut och det märks verkligen att sommaren är nära. Bara 15 dagar kvar nu... Tiden går som sagt väldigt snabbt. Mitt uppe i allt annat har bloggen tyvärr blivit lidande men jag blir så glad när jag ser att det är ett gäng som trofast kommer in och kikar här varje dag ändå. Tack!
#1 - - Caroline :

Älskar att jag går i samma klass som DIG min fina haha!! Du är verkligen en av dom bästa någonsin!! Love you! Pussss <3<3


Svar: fining! <3