Day in pictures

måndag. Betyder sovmorgon för min del vilket resulterar i en tidig löprunda. Just idag var det svinkallt men ack så vackert.
Efter frukost och fixande tog jag bussen till skolan och åh vädret idag har ju bara varit helt fantastiskt!
Påväg till skolan och mitt fina Bäckäng. Hade historialektion, lunch och sedan kör. Vi sjunger bl.a. "Some Die Young" av Laleh och idag lät det så fruktansvärt bra så man blev lycklig i hela kroppen.
Efter skolan övningskörde jag med pappa och fick samtidigt njuta av en fin men oj så snabb solnedgång.
Väl hemma hade pappa tagit fram julpyntet som kompletterades så fint med mitt egna lilla pynt som åkte upp igår. Guldstjärna på väggen, ljuslyktor och äntligen en fin stake i fönstret!
Även stjärnorna och ljusgirlangen var uppsatta när jag kom hem så nu är vi redo för julen här hemma! Myyyys.
En väldigt fin dag helt enkelt. Just because God made it. Nu ska jag ta tag i högen läxor som väntar på att göras. Wish me good luck!