ett annorlunda avslut på lovet

i måndags kväll åkte jag in till sjukhuset efter att ha svimmat. stannade där i närmare ett dygn och fick sedan komma hem. det var inget allvarligt, men är fortfarande inte helt frisk vilket gör att jag måste vara hemma från skolan. missar alltså flera nationella prov, och en massa andra lektioner. jag, som aldrig annars är hemma från skolan har nu varit hemma flera dagar i rad. tror nästan det är rekord för min del. blir frustrerad på att jag inte orkar gå ut o röra på mig i det fina vädret och att jag kommer ha en massa att ta igen i skolan. nåja, det är väl bara att bita ihop I guess. folk har ju gått igenom värre saker så jag ska inte klaga! har iaf fantastiska vänner som kommer förbi med blommor och presenter, skickar sms och frågar hur jag mår, pratar med lärarna så att de hör av sig och frågar hur de kan underlätta och minska stressen för mig, föräldrar som pysslar om mig och en familj som ber för mig. världens finaste människor!

#1 - - Louise:

Krya på dig Jemima!! <3