semester

imorgon jobbar jag min sista dag på Borås Djurpark där jag fått feriearbete via kommunen. det har varit fyra väldigt roliga, intensiva och lärorika veckor! och om du nu tror att jag fått jobba med djuren så är det (tyvärr) fel. nej, det är i restaurangerna och kioskerna som jag spenderat mina dagar. väldigt roligt! har fått göra en massa mjuk- och kulglass, diska, hålla koll på buffématen osv. även om det varit roligt att jobba så ska det bli skönt med lite sommarlov på riktigt. ska njuta till fullo av att umgås med min familj och mina vänner, sola, bada, gå på gudstjänster och en massa annat skoj. därmed kommer det inte bli mycket till uppdatering här heller. bloggsemester kanske man kan kalla det. jag återkommer med bilder från sommaren när allt lugnat ner sig lite. men först tänkte jag visa ett urplock av foton från de senaste veckorna...
besökte vackra Tylösand i ett dygn och njöt av havet.
gjorde en massa glass på jobbet.
plockade jordgubbar med mamma.
möblerade om lite i rummet så numera har jag ett (typ) piano inne hos mig. yay!
drog till Liseberg med dessa pinglor. 
har njutit av solen, värmen och sommaren.
BBQ with friends.
sprungit.
solat och badat.
umgåtts med fina Hanna och samtalat om livets viktiga ämnen.
gått på promenad med mamma och pappa. gick förbi dessa fina.
idag kom två goskillar hit och förmiddagsfikade, lekte och busade.
jag, Algot och min storebror lekte kurragömma. här är en spänd liten pojke som tydligt sa: "Mima, Bendi (Benji) kan inte bara ta mig."
 
så, kära du! ha en fortsatt fantastiskt fin sommar. njut till fullo av livet och den svenska sommaren. hörs snart igen!