om en vecka som sprang förbi

nu var det ett tag sen igen. veckorna bara rusar förbi så snabbt att man knappt hinner blinka innan den är slut igen. mitt schema är grymt soft i år vilket är jätteskönt och jag har knappt något plugg heller - UNDERBART. men nu på måndag drar gymnasiearbetet igång på riktigt, så det blir spännande! sjukt att det är jag som ska göra det nu, det har alltid varit så långt borta. men det blir bra! 
 
för att försöka summera vad som hänt och vad jag gjort under tiden jag varit frånvarande från bloggen så kommer här ett gäng bilder...
haft på mig randiga brallor och tagit massa promenader.
gått hem från skolan och njutit av vädret.
tränat på musikintervaller och röstat i riksdagsvalet.
haft samhällslektion och analyserat valet, hängt med fina vänner.
varit på sånglektion och umgåtts med gosEmma.
varit ute och sprungit & upptäckt nya vackra miljöer.
haft estetkväll i skolan då mina duktiga klasskompisar spelade, har även varit i skogen och plockat svamp.
skogens guld! sist men inte minst har jag planerat gymnasiearbetet med Jenny. nu väntar en fullspäckad helg!