stjärnfall, skratt & guldmänniskor

 
en av de bästa dagarna under denna sommar hade jag igår. efter att ha ätit brunch hos min storebrors familj och sedan lekt på Leos lekland hela eftermiddagen med syskonbarnen (så mys!), drog jag vidare till stan för att träffa Nils. så bra. vi drack kaffe, njöt av solen och snackade om allt möjligt viktigt.
därefter mötte vi upp ett gött gäng för att ha picknick i solen.
när solen försvann bakom träden och vi började frysa drog vi oss vidare, hem till Filippa
vi kokade kaffe, poppade popcorn och bullade upp med filtar för att sedan dra ut och kika på stjärnfallen. det var helt magiskt. asså Gud är så stor och det var så fantastiskt att få bevittna hans stjärnhimmel tillsammans med helt fantastiska vänner. vi snackade om allt och inget, skrattade tills magen gjorde ont och jag njöt så galet mycket av denna kväll. så så så så bra. enormt tacksam för mina fina vänner och denna helt stört braiga dag.
#1 - - Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme:

åhmen vilken härlig dag! :D