snicksnack

tjo tjena hej. sitter på svenskalektion och har gjort färdigt uppgiften. vi är i ett klassrum med så fin utsikt över snövitpudrade hustak och en massa träd. åh. hade världens håltimme innan idag så jag och fina flickorna gick och satte oss på ett café och pratade i typ två och en halv timme. och jag blev så sugen på att börja skriva texter igen och sedan försöka tonsätta. för jag har ett antal texter som jag skrivit och som jag verkligen tycker om men att sätta melodi till de känns så galet svårt. vi pratade om det idag, att det känns så utelämnande att ha skrivit något på svenska och att sedan spela upp det för någon annan. det är så personligt liksom. men åh det hade varit så roligt. har inte skrivit så mycket musik innan men skulle verkligen vilja lägga ner mer tid på det i framtiden. det är ju ett så bra sätt att uttrycka sig på. japp, så får det bli. i eftermiddag ska jag och Jenny repa med bandet inför gymnasiearbetet. tror det kommer bli väldigt väldigt bra. skulle va så skoj om nån av er ville komma och lyssna :) den 26 & 29 mars är ni välkomna. så pepp! haregött haaaaj.