sommarkväll vid sjön

så häromdagen hade jag & mamma plockat jordgubbar & sedan stod jag o bakade kanel-, vanilj-, & jordgubbsbullar halva dagen. på kvällen skulle jag träffa Jenny så då tog jag med mig av båda dessa ätbara ting till vår lilla picknick.
fota bör man
hon introducerade mig till en väldans fin plats precis vid sjön & solen glittrade i vattnet & det var sådär somrigt ni vet
eftersom hon fyllde år två dagar efter studenten och jag åkte iväg typ samma dag så hann inte jag fira henne vilket istället blev av nu. yay!
sommarkvällar som dessa! <3
hade på mig favoritplagg dagen till ära
här satt vi alltså och catchade upp i några timmar. pratade djupt och flummade som bara vi kan.
min älskade dyrbara vän. finns verkligen ingen som henne!
sen var det dags att dra sig hemåt! mysig kväll minsann
#1 - - Jensan:

Du är den bästa livsdejten, oersättlig som bare den!

Svar: finaste komplimangen ever <3