att känna

ni vet när man är så stolt att man spricker. när man älskar någon så mycket att man inte vet vad man ska ta sig till. när man är så glad och tacksam att inte ord kan beskriva vad man känner. så känner jag nu.
 
kulturfestivalen på Bäckäng visade så många talanger. låtskrivare i klass med de allra bästa, fantastiska sångröster, proffsiga inspelningar, skickliga musiker... och alla dessa är mina klasskompisar. är så tacksam som får känna alla dessa människor. vet inte ens vad jag ska skriva för att jag känner så mycket just nu. blir så sentimental. mina fina vänner som jag älskar så mycket. tänk att jag fått dela tre år med er. är så tacksam, så tacksam.
 
ni vet när man inte vågar inse någonting. när man vet att det kommer ett slut på en period i livet som man trivts så bra i. när man vet att saker och ting inte kommer fortsätta vara som det varit. och när man inser det gör det så ont i en. så känner jag nu.