fråga på!

tänkte ha en liten frågestund här på bloggen. har haft det tidigare men det har inte riktigt varit så uppskattat, men tänker att jag testar igen. så, har du någon fråga om mig, min historia, ätstörningar, mat & träning, foto, ja nästan vad som helst - fråga på. jag svarar på det jag anser inte är för privat eller personligt. jag är ingen expert, men jag har erfarenheter som jag hoppas kan hjälpa andra ur tuffa perioder i livet. vi kör veckan ut. så - fråga på!
#1 - - Olivia:

Har du gått någon fotokurs? Du tar så fina foton!! <3

#2 - - Sara:

Först måste hag säga att ditt förra inlägg var så bra, viktigt och modigt <3 Tänkte fråga hur du ska fira din student och om du har något skoj på gång i höst? Kramar

#3 - - Kla3:

Har du haft ätstörningar?

hur länge har du tränat? Vad tränar du?