USA, en måndag, en tisdag, en helg.

en söndag för någon vecka sedan var vädret på topp här i Borås och jag åkte hem till fina Rebecka en stund.
en måndag var jag ute på promenad i parken med Jenny och välkomnade hem min nyförlovade bror som varit på USA-semester.
en tisdag gick jag på tvåornas estetföreställning "Stormen" och kvallehängde med Jenny efteråt. vi ses knappt längre känns det som och det gör ont i hjärtat. </3
en helg åkte jag, mamma och pappa uppåt i landet för att hälsa på min kära farmor, mina två äldsta bröder, brorsdöttrarna och svägerskan.
vi pysslade en massamassamassa. så mys <3
hann även catcha up med Bea som varit au pair i USA ett år. äntligenäntligen fick vi ses!
en annan måndag var det såhär fint när jag skulle ta bussen kl 06.40.
sista uppspelet med klassen. --->  kvalitétshäng en tisdag.