söndagstankar

sitter i sängen och känner mig helt slut i kroppen trots att jag nästan bara tagit det lugnt i helgen. gissar att allt kommer ikapp för är helt utpumpad, och trots det får jag ingen ro. kan du känna igen dig i det? att det är svårt att varva ner, oavsett hur lite eller mycket man borde göra. måsten finns alltid, men det är så svårt att släppa taget och inte var produktiv och effektiv ibland.
 
idag hade jag tänkt gå till kyrkan men min kropp sa ifrån och orkade inte helt enkelt. så nu sitter jag här och ska läsa lite i en bok vi har i bibelskolan. sedan ska jag veckohandla och så vill jag även passa på att njuta av det fantastiska höstvädret. nåja, får väl se vad jag orkar. vill orka allt ju!
 
nästa helg ska jag äntligen få komma hem. missuppfatta mig inte, i love it here. men det är något speciellt med hemma. det blir bröllop, träff med familjen och njuta av min älskade hemstad. mys.