en vecka i min nya stad

idag har jag bott här i en vecka. jag trivs som handen i handsken och känner så mycket att det är här jag ska vara just nu. den känslan är oslagbar, känslan av att vara på rätt plats i rätt tid. har redan fått ett helt gäng nya vänner och jag känner mig verkligen så hemma här. detta år kommer bli helt fantastiskt och väldigt spontant. har inte umgåtts med så mycket folk på så kort tid någonsin innan typ, men åh vad jag älskar det! är så tacksam till Gud för allt Han har gett mig och kommer att ge mig under detta år. tror verkligen att detta var och är precis vad jag behöver just nu. Gud vet alltid bäst och det är så skönt att varje dag kunna lägga sitt liv i Hans händer och veta att Han har omsorg om en.
 
här kommer några glimtar på vad denna veckan har innehållit:
har myst med mina roomiesar! asså åh vad jag älskar att bo med dessa! vi skrattar o pratar o sjunger o delar livet couldn't be better <3
en frukost med två snyggingar & besök på shoppingcenter med ett helt gäng. vi alla agerade smakråd åt en enda som skulle köpa skjorta, det var lite skoj.
ett kvällsbesök av några vänner och en dimmig morgon. så vackert.
foggy friday.
cykeltur med Martha & Simen, UPPSTART FÖR BIBELSKOLAN! åh.vad.bra.
älskade roomiesar <3
gemenskapsdag med hela bibelskolan och efter det kom ett par vänner och åt hos oss. en av alla cykelturer tillsammans.
 
well, nu ska jag ta och läsa ikapp i Bibeln & en undervisningsbok som den sanna bibelskoleelev jag nu är.
njut av livet hörrni, because it's a blessing!