från tonåring till vuxen

i torsdags gick jag och Martha ner till stan för att köpa kaffe, sätta oss vid ån och bara njuta av solen. efter att ha solat våra bleka vinteransikten en stund gick vi vidare mot centralstationen för att köpa busskort. när vi sedan satt och väntade på ingenting, egentligen, (trodde jag), så tittar jag upp och där står JENNY!
min älskade älskade Jen. vi har inte setts mer än ett par timmar i taget sedan studenten. och så kommer hon och skulle stanna i två dagar! asså har bästa vännerna som överraskar mig med detta för min tjugoårsdag. så jag fick visa runt henne i mitt fina Uppsala.
dagen efter var det min tjugoårsdag.
känns så bra att vara vuxen på riktigt nu! har ju ändå flyttat hemifrån, jobbar o tjänar egna pengar osv. efter en lugn morgon överraskar mina roomiesar mig med toasttårta till lunch, sedan drar vi ner på stan och går på bio för att se Zootropolis. (känns bra att fira att man fyller vuxen med att titta på barnfilm haha) så sjukt bra film! 
mina favorittjejer som firade mig hela dagen <3
efter bion strosade vi runt i stan och tog sedan bussen hem...
...för att jag sedan skulle mötas av ännu en(!) överraskning. mina älskade fina underbara tjejkompisar stod o tutade när jag klev innanför dörren. <3
de hade fixat middag, pyntat o möblerat om i lägenheten...
jag var SÅHÄR glad över att alla mina närmaste tjejkompisar var samlade <333
asså kolla vilka POWERKVINNOR! guld och diamant rakt igenom! åh jag är så tacksam att jag får ha dessa i mitt liv!
fick så sjukt mycket fina blommor som jag försöker njuta maximalt av nu.
är så så tacksam för alla älskade vänner som gjorde min dag till den bästa. <3 & tack alla ni som hört av er och grattat mig!