blomsterflickor i vårstockholm

jag är en sån människa som älskar naturen och de olika årstiderna. tycker att varje årstid är hur vacker som helst om den är sig själv fullt ut. umgås man med mig kommer man att behöva stå ut med att jag ständigt säger MEN TIITTAAA VAD VACKEEERT ASSÅ ÅÅÅÅÅH. att vara i naturen är bland det bästa jag vet. så, att åka till kungsträdgården och se körsbärsblomningen där var självklart för mig.
åkte dit med dessa blomstertjejer. de blev prydda med blomkvistar i håret av några tjejer vi träffade där.
efteråt blev de riktiga fotokändisar och jag vet inte hur många det var som kom fram och ville fota, prata eller som stod och tittade på oss.
det var länge sedan jag skrattade så mycket som den dagen.
älskar att umgås med människor som man kan känna sig helt och fullt avslappnad tillsammans med.
ja, ni ser ju bara. så bra.
fina evelina och sarah.
så bra tjejer! guld rakt igenom.
sedan vandrade vi vidare, mina blomsterflickor och jag.
och sen var det dags att åka hem.
tacksam för en fin dag med finaste vännerna.
#1 - - Josefin:

Så fina bilder :)

#2 - - Matilda Berlin:

Åhh så fina bilder! Älskar hur den genuina glädjen skriker ut ur bilderna =)

#3 - - Zaisha <3:

ååhh vilka fina bilder! speciellt de med körsbärsblommorna :)