nu äre höst igen

Nej men tjena hej! Jag är så vansinnigt sugen på att komma igång med bloggandet for real igen. Tar ju ett tag tills det blir en vana dock men man kan ju göra ett försök. (Eller flera hehe)


Jag och David var hemma i Borås över helgen för att fixa lite saker inför vårt bröllop, samt ha förlovningsfika för familjen som bor i närheten. Har inte varit hemma på hela sommaren så det var skönt att få komma dit i några dagar. Sover alltid så mycket skönare där! Måste va nåt med hemma-luften som gör en trygg :)

Just det! Sen har jag även flyttat ihop med en kompis nu, ute på landet nära naturen. Verkligen ett bönesvar! Gud är så galet god. Ska bli så mysigt med höst och jul där ute :)

Idag öser regnet ner och jag är helt genomblöt på benen efter att ha cyklat hemifrån till Centralstationen, men vad gör det när hösten äntligen är här? Love it! Nu ska jag jobba här, tjingeling!