måndagslista

idag har jag:
- äntligen fått min studentmössa!!!
- varit glad
- ätit frulle med ett gäng Shalomare (jättemys)
- varit tacksam för solen och ljuset på morgon och kväll
- gått på träningspass 
 
 
idag borde jag:
- plugga mer inför nationella provet i svenska imorgon
- inte slösurfa eller kolla så mycket på mobilen
- ta tag i min att-göra-lista
- sova typ nu
- skriva ikapp i dagboken
 
idag längtar jag till:
- #eurotour15
- bal & student (men ändå inte, får ont i magen, så bitterljuvt)
- att hitta den perfekta studentklänningen
- sommar och sol
- picknickar med klassen i vårsolen
 
 
idag vill jag:
- läsa Bibeln
- umgås med vänner
- vara i solen
- ta vara på tiden innan studenten
- boka Sthlm-resa med Jenny
 
 
idag är jag tacksam för:
- sol & vår!!!
- alla mina älskade vänner
- min studentmössa
- Bäckäng
- min familj!
 
lista tagen från Felicias blogg