Lady 7 år



Idag fyller vår älskade lilla vovve sju år! ♥
#1 - - dani:

Har en veckans blogg tävling hos mig och det skulle vara så kul om du ville vara med :D Det är 2 som vinner denna vecka, första pris är en länkning i varje inlägg i en vecka och i ett enskilt inlägg. Andra pris är också en länkning i ett enskilt inlägg. Anmäl dig i "veckans blogg" inlägget hos mig. Hare bra, KRAM!

#2 - - dani:

Har en veckans blogg tävling hos mig och det skulle vara så kul om du ville vara med :D Det är 2 som vinner denna vecka, första pris är en länkning i varje inlägg i en vecka och i ett enskilt inlägg. Andra pris är också en länkning i ett enskilt inlägg. Anmäl dig i "veckans blogg" inlägget hos mig. Hare bra, KRAM!

#3 - - Peter Stahre:

Jösses vilken söt hund! :D

#4 - - Linda:

Gud så söt:D



Vill du vara med & tävla om en cykel i min blogg?:D

#5 - - C A M I L A:

Aww söt! :D