sol, sommarkänsla & grönska

igår bakade jag äntligen bullar, efter att ha varit sugen på att baka i flera dagar. hälften vanilj och hälften kanel.
efter det tog jag en långpromenad i kvällssolen i mina nyinköpta shorts. höga i midjan och helt perfekta. och tänka sig att det fortfarande var varmt klockan sju på kvällen, sommaren är verkligen nära!
läste på altanen och åt kvällsmat med en film på datorn.
idag var jag i kyrkan och BKC UNG ledde lovsången. efteråt åkte jag och min storebror hem till min andra bror och hans familj. vi åt grillat och jag busade med Algot.
efter maten gick vi ut och fotade lite, gick till en lekpark och plockade vitsippor.
guldklimpar!
planerade veckan lite när jag kom hem...
och så åt jag mellanmål på altanen tillsammans med en väldans bra bok. mycket bra helg. nu sitter jag och laddar för en ny vecka med bra musik i högtalarna. får ju äntligen gå till skolan imorgon, har saknat alla fina vänner så mycket! har ju inte träffat dem på över två veckor nu...! sen så är det ju bara tre skoldagar denna vecka, sedan långhelg igen. och vi ska bland annat sjunga in våren med hela kören på onsdag. mycket skoj! njut av solen, vänner, och ha en fin vecka! kram.
#1 - - Vickan:

Åhhh tack för dagen! Supermysigt! 😘