gillar inte att skriva såhär

vill liksom inte skriva som rubrik att jag har lite bloggtorka men så är det nog. vardagen har sakterligen börjat komma igång igen och jag älskar det! men det är mycket som händer och jag försöker njuta så mycket som det bara går. därför blir bloggen lite lidande.
den senaste veckan har jag iaf hunnit med att vara sjuk & varit på teamsamling med BKC UNG och åh, den här hösten kommer bli så sjukt najs!
åkte till min syster och hennes familj och hälsade på förra helgen. på bilden till vänster håller Amadeus och jag på att måla. i förrgår gick jag barbent, förmodligen för sista gången i år. älskar att solen är framme och värmer, men att det fortfarande är kyligt i luften. hösten är på G! HALLELUJAH!
mys med mosters ögonstenar & en solig promenad med pappa.
 
livet är så bra just nu och jag njuter som sagt till fullo av rep, skola, vänner, skratt och solen.
"nu får tiden gärna stanna upp ett tag, jag kan inte minnas att jag mått så bra"