gulddag

torsdag. och idag fyllde min kära klasskompis Olivia 18 år så jag, Vilma och Jenny passade på att pynta hennes skåp riktigt ordentligt. man fyller ju ändå bara 18 en gång i livet!
dagen fortsatte med historialektion som förgylldes med en kopp kaffe samt svenskalektion innehållandes satsdelar.
sista lektionen var retorik och åh jag tycker verkligen om människorna som jag lärt känna genom den kursen. så flummiga sista timmar och så mycket skratt. välbehövligt! mörkt var det ute när jag kom hem och snöade gjorde det också.
kallt men fint med ännu mera snö. kom hem och fixade en stor kopp te. även ikväll blir det en del plugg men idag är jag inte lika stressad eftersom flera prov blivit framflyttade. tänk va, så olika dagarna kan se ut. och idag var en gulddag. sång vid skåpen med fina klassisar, en massa flum och skratt och bara glädjeglädje. åh. älskar dagar som dessa. hoppas ni där ute också mår bra!