tisdagslista

vad gör du just nu?
sitter i sängen & pratar med min roomie, lyssnar på musik
 
vad är det sista du tänker på innan du somnar?
vad jag ska göra dagen efter eller när jag behöver vakna.
 
vad skrämmer dig?
just nu; framtiden.
 
vad peppar dig?
solsken och musik
 
vad har du på dig?
träningskläder & en grå hoodie
 
vad vill du ha som huvudsyssla om fem år?
antingen jobba på ett mysigt café, men allra helst hålla på med musik på något sätt och vara mycket engagerad i kyrkan
 
vad har du för bakgrund på din dator?
 
vad måste du ha hemma i matväg?
knäckebröd. standard.
 
vad läser du just nu?
Bibeln & Krossa Pratkvarnen av Steven Furtick
 
vad är din vanligaste hälsningsfras på sms?
väldigt olika, beror på vem jag skriver till. men gärna "hej fining!"
 
vad brukar folk kalla dig?
mima, mimis, mimmis, jem, mimi, jemjem, jemilimajmamaj
 
vad är det viktigaste som finns?
att fler får tag på livet med Jesus.
 
vad gömmer sig i din mobila inkorg?
"kom upp! *smiley med hjärtögon* är du ledig på lördag?! :)" från Evelina
"jag mår bra *smiley med hjärtögon* dudå?" från Viola
"aa precis :) okej *smiley med pussmun*" från Ida
 
vad har du helst på dig?
nåt bekvämt. typ jeans och en oversize t-shirt eller polotröja. gärna någon hatt eller keps till
 
vad vill du rekommendera?
att åka till Riga. det är en fantastiskt fin stad som man kan hitta riktigt billiga flygbiljetter till.