Lördag

© by miaj.blogg.se

Idag har pappa satt upp ljusstakar i huset. Det blev genast mer julstämning. :)
När vi var på Eko:- köpte vi Sanna, Sonja och Shirley's julskiva.
Jag har städat mitt rum ganska rejält idag. Det var helt kaos innan, men nu är det fint!
Jag har pyntat lite också. Satt upp en stjärna på en av mina tavelhyllor och tagit fram min chokladjulkalender.
Pappa har monterat ihop min golvlampa och satt upp lite tavlor. Nu fattas bara mina ljuslyktor som är borta. :(

Jag har fotat idag också, både utomhus och inomhus. Men ute var det så kallt så det blev inte så många bilder.
Ha en fortsatt fin lördagskväll!

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

© by miaj.blogg.se

#1 - - Sis:

Fina bilder. Vi har också storstädat - är heelt slut nu, orkar ju ingenting nuförtiden.. Sanna Shirley och Sonjas julskiva var min absoluta favvo förra året, har inte tagit fram julmusiken för i år än, men nu blev jag sugen.

#2 - - smäm:

mys!

#3 - - kittsan:

Mys!!! "hahaha" gå in på min blogg också.