årslistan

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
började sista året på gymnasiet, var i Falkenberg med mamma o pappa, satte upp en föreställning med alla esteter, fyllde 18, tog körkort, jobbade på Djurparken, röstade, uppträdde på Åhaga, instagrammade för Borås kommun, ledde lovsång i församlingen, kandiderade till Bäckängs Lucia, höll i pålysningarna på #youth14, började jobba med gymnasiearbetet, provade ut studentmössa och säkert en massa annat som jag har glömt.
 
 Vilka länder besökte du?
stannade kvar i Svealand trots att jag så hemskt gärna önskade att jag varit utomlands iaf nån gång.
 
Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
resor, ännu mer skratt och djupare relationer med både familj och vänner. och att jag blir bättre på att leva i nuet och ta vara på det som är nu.
 
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 
18 augusti - då jag grät lyckotårar för att jag ÄNTLIGEN tog körkort.
 
Vad var din största karriärsmässiga framgång?
kanske att jag fått till några fotograferingar som jag blivit riktigt nöjd med.
 
Och din största framgång privat? 
vågar lite mer.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
kaffe och kläder I guess.
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2014? 
I Want You Back - The Jackson 5, Start me Up - Rolling Stones & Back to life - Hillsong.
 
Vad önskar du att du gjort mer? 
njutit av livet och tagit vara på mina vänner.
 
Den maträtt du åt oftast 2014?  
ingen maträtt, men alltså AVOKADO! <3 och vegetarisk mat :)
 
Något du önskade dig och fick? 
en köksmaskin av min älskade bror<3
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2014? 
fyllde arton år och några vänner kidnappade mig och överraskade med fika o bowling, klassen sjöng för mig, mitt skåp blev pyntat, på kvällen åkte jag till min bror och åt middag & fick presenter, och när jag kom hem väntade ett blombud på mig <3 alltså den dagen!
 
Högsta önskan just nu? 
att allt ska ordna sig inför studenten och att jag ska kunna ta vara på den sista terminen i skolan.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
acceptans & att våga.
 
Vad fick dig att må bra? 
mina älskade älskade vänner & min fina familj.
Vem saknade du?
Bea <3 (& många andra)
 
tackar härmed 2014 för allt som det har burit med sig och hoppas att 2015 ska bli ännu bättre! det är så mycket som händer nästa år och som jag ser så mycket fram emot - redovisning av gymnasiearbetet, bal&student, #eurotour15, och en ganska så oviss höst. blir spännande och intressant att se vad Gud har i kikaren för mig framöver...