på tio dagar

tio dagar sedan sist. hej här händer det mycket. not. men som en kär vän till mig brukar säga: "livet kom emellan!" och precis så är det. jag är iväg på grejer hela tiden - i skolan, kyrkan, på gymmet eller med vännerna. eller som idag - en hemmadag med städning, massa gitarrspelande och bara vila. skönt med lediga lördagar. tänkte i alla fall försöka visa lite av allt som jag hittat på sedan sist...
 
har varit på Shaloms afterschool-häng och sjöng lovsång med bra vänner. vi provade ut studentmössor en dag! så G A L E T !
har njutit av hösten, alla dess fantastiska färger och den kyliga luften.
i måndags var det suit-up-day och vi klädde såklart upp oss! hade även uppspelning av våra sound-alikes i skolans cafeteria.
Petter var och föreläste på Bäckäng, vilket var grymt bra. han verkar va en riktigt go prick! igår följde jag med några klassisar till ett café där vi satt och snackade och skrattade.
frisörbesöksfredag var det för mig igår, och jag slingade håret och klippte det lite granna. påväg till skolan hittade jag det perfekta lövet.
efter att vi slutat gick jag och Emma ut på skolgården och kastade löv. hade tjatat på henne om det i flera dagar. ja, jag älskar hösten.
#1 - - natalie:

åh vad fint och härligt du tycks ha haft det!