hejdåhäng & separationstårar

i torsdags hängde jag med Jenny för sista gången på länge för nu flyttar vi åt olika håll båda två. uscha. men iaf, sen åkte vi till stan för att möta upp Vilma och Emma.
 
det var så fint att äntligen få ses, catcha upp och hänga igen
asså, åh. älskar dem så mycket <3
mitt älskade Borås visade sig från sin bästa sida och jag njöt av att få strosa på stan
& tillsammans med dessa kan en kväll i stan inte bli dålig, även om vi alla var ganska sega och trötta
måste passa på att kramas när vi ses ju
Vilma skulle bevisa att hon jobbat på sin busvissling
sommarkvällar i Borås är bäst
sedan följde de mig till bilen och vi kramades hejdå. grät en skvätt för jag vet inte när vi ses igen allihopa. usch vad det gjorde ont att inse. mina fina som jag umgåtts med varje dag under hela gymnasiet. ni betyder så mycket för mig och snart snart snart ses vi igen. <3