livet efter studden

foto: Jenny Forsberg
 
det känns så avlägset att kolla på mitt senaste inlägg här på bloggen och se att det handlade om när vi målade våra flaklakan. som att jag lever ett helt annat liv just nu. det har hänt så galet mycket på bara en knapp månad och jag ska försöka sammanfatta det lite kort och sedan dela upp händelserna i olika inlägg. 
 
- jag har tagit studenten. det var en galen, känslofylld, magisk dag som är svår att beskriva. men jag ska försöka i ett senare inlägg.
- jag har, tillsammans med 150 andra ungdomar, varit på en tvåveckorsresa som kallas #eurotour15. vi åkte till flera olika länder för att vittna om Jesus och ge européerna evangeliet.
- jag har montrat med älska livet på gullbrannafestivalen.
- ...& en massa annat har hänt, som att jag t.ex. fått lite mer koll på min framtid. när allt är helt klart får ni veta.
 
Gud är så god och de senaste veckorna har jag verkligen fått erfara Hans enorma omsorg om mig, mitt liv och min framtid. är så tacksam.