tre år tillsammans

här om dagen satt jag långt in på kvällen/natten och tittade på bilder. håller på med ett bildspel till klassen, men tittade tillbaka på en del andra bilder bara för att. och jag blev så sentimental för åh jag älskar dessa fina människor så mycket.
att få gå i samma klass som de har berikat mitt liv så galet mycket.
den här kvällen hos emma när vi åt nutellaburgare (inte gott haha) och skrattade för att det var så konstigt. vi pratade om allt möjligt i Emmas mysiga rum och låg på golvet och skrattade så så mycket.
skolbesöken till götet när vi besökt röda sten och fotat vid grafittiväggen, musikalkvällar och bussresor hem då vi spårat totalt.
att vi kan umgås allihopa eller en och en, och samtidigt klicka så bra med varje person.
alla cafébesök, vet inte hur många det blivit under dessa år, men åh all kvalitétstid. vi har haft deeptalks om allt från kristen tro och vad som är viktigt i livet, till att prata om skoluppgifter och vad vi ska göra i helgen.
alla spelningar vi har haft. och hur man varje gång känt sig så oerhört stolt över sina vänner.
känslan, tagget och peppen innan en konsert är så speciellt. kan bara förstås om man själv har upplevt det. men att ha musiken gemensamt har varit fantastiskt. att lära av varandra, se hur vi utvecklas och kunna uppmuntra och peppa till att fortsätta när det inte blivit som man ville.
 
kan inte beskriva dessa år tillsammans med er på något bra sätt. för det har varit helt fantastiskt att få komma nära och lära känna var och en. bygga relationer, dela livet. att bli estetelev är lätt ett av de bästa val jag gjort och att jag sedan hamnade i samma klass som er har gjort mitt liv så rikt på så många sätt. jag vet inte hur jag ska klara mig utan att se er varje dag längre. det kommer kännas tomt ett tag framöver, men jag hoppashoppashoppas att vi kan hålla kontakten. iaf några av oss. kommer alltid minnas er och vara tacksam för allt ni lärt mig, alla dagar av kaos och skratt, att göra livet med er. jag är numera estet ända in i själen och det är jag så glad för. utan er skulle min gymnasietid varit tråkig för ni är helt fantastiska. och jag älskar er så mycket. (även alla er som jag inte lyckats få med på bild)
#1 - - Jennifer D:

Härliga bilder!!

#2 - - Oliviaaa:

Asså blev så himla glad av det här inlägget Jemima. Så himla fint sammanfattat de här tre åren och du är så himla fantastisk!