jul igen & brudklänningsköp

man älskar ju att julen är här igen! vi har pyntat vår lilla stuga och när jag kommer hem efter jobbet om dagarna så tänder jag ljus och sätter på julmusik. känner mig mer hemma och njuter mer än nånsin av det!
 
för några veckor sedan var jag nere i Borås hos familjen och hälsade på. det huvudsakliga syftet med resan var att leta brudklänningar med mamma och min syster, och TACK JESUS, jag hittade den! var supernervös innan, kallsvettades typ haha. men jag hittade den, och dessutom kunde jag justera, lägga till, ta bort - ja, ändra den till precis så som jag ville ha den utan extra kostnad. hittade den på Ivory & Grace i Mölndal, så sjukt bra service och trevlig personal. man kände sig trygg i deras händer. fick till o med rabatt, då de skulle ha invigning ett par veckor efter att vi varit där. från början låg den över vår budget, men de erbjöd mig rabatten, såå tacksam för det!
 
så nu är brudklänningen färdig, inbjudningarna påväg och om ca 160 dagar gifter jag mig?! så sjukt!
 
(null)